close
媽媽........起床了
媽媽........親親
媽媽........陪我玩
媽媽........帶我出去玩
媽媽........外面有人啦
媽媽........我找不到玩具
媽媽........玩具掉到椅子下了啦
媽媽........我也要吃
媽媽........我還要吃
媽媽........摸肚肚
媽媽........我愛你
媽媽........不要抱抱啦
媽媽........不要看電視啦
媽媽........不要上網啦
媽媽........不要工作啦
媽媽........不要發呆啦
媽媽........不要照相啦
媽媽........不要去上班啦
媽媽........不要去上課啦
媽媽........不要留我一個人在家啦


作者: 徐球球


arrow
arrow
    全站熱搜

    lily756145 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()